6 Şubat 2013 Çarşamba

Kinoa

Gluten içermeyen, yüksek protein, kalsiyum, demir ve lif  kaynağı Kinoa'yı damak zevkinize göre istediğiniz şekilde pişirip öğünlerinize katabilirsiniz.
Ben en çok pilav gibi pişirip haşlanmış nohut eşliğinde yemeyi tercih ediyorum. Aynı zamanda kahvaltıda müsli gibi hazırlayabilir, un haline getirerek krep, tatlı, ekmek gibi yiyeceklerde, ince bulgur alternatifi olarak kısır gibi yiyeceklerde kullanabilirsiniz.




Kinoa kullandığım yemeklerin tariflerine ulaşmak için fotoğrafların altındaki bağlantıyı tıklayınız..


Kinoalı Sarı Mercimek Çorbası
 

Kinoalı Top Kabak Dolma

4 yorum:

  1. Kinoa zayıflamaya yardımcı bir besin mi? Bir kaç yerde öyle duydum da?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de zayiflamaya yardimci besinler arasinda yer aldığını okudum.

      Sil
  2. Icinde A,E,C,D,K vitaminleri bulunuyor.bugday ve pirince gore kat kat falza tahil bulunuyor protein degeri oldukca yuksek 100 gr da 12 gr protein var cok saglikli.tek basina kilo verdirmez fakat kilo kontrolunde oldukca yardimci bir besin kaynagi en basta saglik icin tuketilmesini oneririm

    YanıtlaSil
  3. Icinde A,B,C,D,K vitaminleri bulunuyor.hayvansal gida kaynaklari gibi oldukca yuksek proteine sahip bir bitki.100gr da 12gr protein iceriyor.tek basina zayiflamakta etkili olmaz fakat kilo kontorune yardimci ve tokluk hissi veren saglik icin yenmesi gereken bir bitki

    YanıtlaSil